מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
112 | 9 | XX | X | 43952 |
112 | 2 | XX | X | 00742 |
31193EPC16 | 2 | XX | X | 00742 |
H47-20B | 2 | XX | X | 04579 |
H4T20B | 2 | XX | X | 04579 |
11CS108PC32 | 9 | ZZ | 5 | 04579 |
4HT20B | 9 | ZZ | 5 | 04579 |
112 | 9 | XX | X | 04579 |
31193EPC16 | 9 | XX | X | 04579 |
14121 | 9 | XX | X | 04579 |
112 | 9 | XX | X | 43491 |
11CS108PC32 | 9 | XX | X | 43491 |
14121 | 9 | XX | X | 43491 |
31193EPC16 | 9 | XX | X | 43491 |
4HT20B | 9 | XX | X | 43491 |
H47-20B | 9 | XX | X | 43491 |
H4T20B | 9 | XX | X | 43491 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |