תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 8 and 10.8 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
111954501 | 2 | ZZ | B | 34914 |
111954501 | 2 | ZZ | B | 3AR59 |
111954501 | 2 | ZZ | B | 3AR59 |
111954501 | 2 | ZZ | B | 34914 |
111954501 | 2 | ZZ | B | 3AR59 |
111954501 | 2 | ZZ | B | 34914 |
111954501 | 2 | ZZ | B | 3AR59 |
111954501 | 2 | ZZ | B | 34914 |
111954501 | 2 | ZZ | B | 3AR59 |
111954501 | 2 | ZZ | B | 34914 |
111954501 | 2 | ZZ | B | 3AR59 |
111954501 | 2 | ZZ | B | 34914 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |