מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1116513 | 2 | ZZ | 5 | 1LW55 |
263525R91 | 2 | AX | 5 | 92679 |
118164H1 | 2 | AX | 5 | 92679 |
126412H1 | 2 | AX | 5 | 92679 |
1116492 | 9 | AX | 5 | 24617 |
1116513 | 9 | AX | 5 | 24617 |
1116513 | 9 | AX | 5 | 61928 |
1116513 | 9 | AX | 3 | 16764 |
1116492 | 9 | AX | 5 | 16764 |
263524R91 | 9 | AX | 5 | 89346 |
268584R91 | 9 | AX | 5 | 92679 |
263524R91 | 9 | AX | 5 | 31007 |
263525R91 | 9 | AX | 5 | 31007 |
268584R91 | 9 | AX | 5 | 31007 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |