מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
111 2356 | 2 | AJ | 5 | 36719 |
111-2356 | 2 | AJ | 5 | 62445 |
60200050 0840 | 2 | AJ | 5 | 36719 |
60200050-0840 | 2 | AJ | 5 | 62445 |
6.0200.05.0.0840 | 9 | AJ | 5 | 76558 |
6.0200.05.0838 | 9 | AJ | 5 | 76558 |
111 2356 | 2 | AJ | 5 | 36719 |
111-2356 | 2 | AJ | 5 | 62445 |
60200050 0840 | 2 | AJ | 5 | 36719 |
60200050-0840 | 2 | AJ | 5 | 62445 |
6.0200.05.0.0840 | 9 | AJ | 5 | 76558 |
6.0200.05.0838 | 9 | AJ | 5 | 76558 |
111-2356 | 2 | AJ | 5 | 62445 |
111 2356 | 2 | AJ | 5 | 36719 |
60200050 0840 | 2 | AJ | 5 | 36719 |
60200050-0840 | 2 | AJ | 5 | 62445 |
6.0200.05.0.0840 | 9 | AJ | 5 | 76558 |
6.0200.05.0838 | 9 | AJ | 5 | 76558 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |