מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
111144 | 2 | HD | 5 | 90099 |
D15-769BPC407T0409-411 | 2 | HD | 5 | 90099 |
D15-769MPC407T0409-411 | 2 | HD | 5 | 90099 |
D15-769VPC407T0409-411 | 2 | HD | 5 | 90099 |
D15-769WPC407T0409-411 | 2 | HD | 5 | 90099 |
111144 | 9 | HD | 5 | 80231 |
111144 | 9 | XX | 5 | 79500 |
D15-769BPC407T0409-411 | 9 | XX | 5 | 79500 |
D15-769MPC407T0409-411 | 9 | XX | 5 | 79500 |
D15-769VPC407T0409-411 | 9 | XX | 5 | 79500 |
D15-769WPC407T0409-411 | 9 | XX | 5 | 79500 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |