| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 2018581 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 2018581 | 9 | XX | X | 24617 |
| 1ES12407 | 2 | XX | 5 | 78500 |
| 15-10-1 | 2 | XX | X | 60528 |
| 16W03204 | 2 | XX | X | 62265 |
| 20T5015 | 2 | XX | X | 81336 |
| 17532J | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| T109 | 9 | XX | X | 80837 |
| 399955 | 9 | XX | X | 65282 |
| 91228 | 9 | XX | X | 65282 |
| 800791 | 9 | XX | X | 23705 |
| 110295H | 9 | ZB | 5 | 92679 |
| 118 | 9 | XX | X | 74410 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |