מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
11003H44B21 | 2 | XX | X | 15605 |
1103H44B21 | 2 | XX | X | 15605 |
1103H55B21 | 2 | XX | X | 15605 |
2759PCSP31K | 2 | XX | X | 15605 |
2759PCSP32K | 2 | XX | X | 15605 |
3370ALT2PC156 | 2 | XX | X | 15605 |
3370PC156 | 2 | XX | X | 15605 |
3371PC20-750 | 2 | XX | X | 15605 |
3382PC30-750 | 2 | XX | X | 15605 |
A6942CD259PC9B | 2 | XX | X | 15605 |
A6942CD265PC9B | 2 | XX | X | 15605 |
A6942CD92PC9B | 2 | XX | X | 15605 |
389947PC20-750 | 2 | XX | X | 80064 |
390027PC30-750 | 2 | XX | X | 80064 |
212-63-226PC156 | 2 | XX | X | 80064 |
5901-1391153PC9B | 2 | XX | X | 80064 |
3803-1445489PC9B | 2 | XX | X | 80064 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |