| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 11003H44B21 | 2 | XX | X | 15605 |
| 1103H44B21 | 2 | XX | X | 15605 |
| 1103H55B21 | 2 | XX | X | 15605 |
| 2759PCSP31K | 2 | XX | X | 15605 |
| 2759PCSP32K | 2 | XX | X | 15605 |
| 3370ALT2PC156 | 2 | XX | X | 15605 |
| 3370PC156 | 2 | XX | X | 15605 |
| 3371PC20-750 | 2 | XX | X | 15605 |
| 3382PC30-750 | 2 | XX | X | 15605 |
| A6942CD259PC9B | 2 | XX | X | 15605 |
| A6942CD265PC9B | 2 | XX | X | 15605 |
| A6942CD92PC9B | 2 | XX | X | 15605 |
| 389947PC20-750 | 2 | XX | X | 80064 |
| 390027PC30-750 | 2 | XX | X | 80064 |
| 212-63-226PC156 | 2 | XX | X | 80064 |
| 5901-1391153PC9B | 2 | XX | X | 80064 |
| 3803-1445489PC9B | 2 | XX | X | 80064 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |