| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 3Q55 | 2 | XX | X | 72447 |
| 1577 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
| 6184296 | 2 | XX | X | 19207 |
| 10W024 | 2 | XX | X | 62265 |
| 3Q55 | 2 | XX | X | 95019 |
| 329523 | 9 | XX | X | 65282 |
| 373123 | 9 | XX | X | 65282 |
| V4578X | 9 | XX | X | 65282 |
| 1577 | 9 | XX | X | 12603 |
| 3Q55 | 9 | AX | 5 | 56442 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |