| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 10J14 | 1 | KE | 5 | 89881 |
| 999-58028-0400 | 2 | XX | X | 96906 |
| 10J14 | 1 | ZZ | 5 | 89749 |
| 50042-7 | 1 | XX | X | 02978 |
| 171 | 1 | XX | X | 11757 |
| 25005-10 | 1 | XX | X | 18797 |
| 22CT48 | 1 | XX | X | 45152 |
| 171 | 1 | XX | X | 66155 |
| KX102 | 1 | XX | X | 72328 |
| 171 | 1 | XX | X | 72447 |
| 147491 | 1 | XX | X | 24617 |
| 100-114 | 1 | XX | X | 25980 |
| 100114 | 1 | XX | X | 25980 |
| 25Z54 | 1 | XX | X | 27315 |
| KX102 | 1 | XX | X | 27315 |
| 25005-10 | 1 | XX | X | 99411 |
| 10J14 | 9 | XX | X | 12603 |
| 22CT48 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |