מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
10J14 | 1 | KE | 5 | 89881 |
999-58028-0400 | 2 | XX | X | 96906 |
10J14 | 1 | ZZ | 5 | 89749 |
50042-7 | 1 | XX | X | 02978 |
171 | 1 | XX | X | 11757 |
25005-10 | 1 | XX | X | 18797 |
22CT48 | 1 | XX | X | 45152 |
171 | 1 | XX | X | 66155 |
KX102 | 1 | XX | X | 72328 |
171 | 1 | XX | X | 72447 |
147491 | 1 | XX | X | 24617 |
100-114 | 1 | XX | X | 25980 |
100114 | 1 | XX | X | 25980 |
25Z54 | 1 | XX | X | 27315 |
KX102 | 1 | XX | X | 27315 |
25005-10 | 1 | XX | X | 99411 |
10J14 | 9 | XX | X | 12603 |
22CT48 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |