מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
10B21245 | 2 | XX | X | 62265 |
365SZ37 | 2 | XX | X | 76040 |
365SZ50 | 2 | XX | X | 76040 |
365SZA50 | 2 | XX | X | 76040 |
C604 | 2 | XX | X | 91796 |
C604 | 2 | XX | X | 72260 |
360444 | 9 | XX | X | 65282 |
18844C | 9 | KZ | 5 | 56442 |
C604 | 9 | XX | X | 01976 |
35755004 | 9 | XX | X | 63734 |
153442 | 9 | XX | X | 08683 |
10B21245 | 9 | XX | X | 65282 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |