| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 10AF10C71APC44 | 2 | XX | X | 82796 |
| 10AF10C71BPC44 | 2 | XX | X | 82796 |
| 16AFA71APC48 | 2 | XX | X | 82796 |
| 16AFA71BPC48 | 2 | XX | X | 82796 |
| 15AF9B71APC44 | 2 | XX | X | 82796 |
| 15AF9B71BPC44 | 2 | XX | X | 82796 |
| 22AF10C71APC44 | 2 | XX | X | 82796 |
| 22AF10C71BPC44 | 2 | XX | X | 82796 |
| 33SAF10B71APC48 | 2 | XX | X | 82796 |
| 33SAF10B71BPC48 | 2 | XX | X | 82796 |
| 8740AFBBC | 2 | XX | X | 82796 |
| MAAF10B71APC44 | 2 | XX | X | 82796 |
| MAAF10B71BPC44 | 2 | XX | X | 82796 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |