| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 10AF10C18PC1-2-5T011 | 2 | XX | X | 82796 |
| 13AF10B18PC1-2-5T011 | 2 | XX | X | 82796 |
| 15AF9B18PC1-2-5T011 | 2 | XX | X | 82796 |
| 16AFA18PC1-2-5T011 | 2 | XX | X | 82796 |
| 21SAF10B18PC1-2-5T010 | 2 | XX | X | 82796 |
| 18AFBCC | 2 | XX | X | 82796 |
| 22AF10C18PC1-2-5T011 | 2 | XX | X | 82796 |
| 7AF9B18PC1-2-5T011 | 2 | XX | X | 82796 |
| 9AF9B18PC1-2-5T011 | 2 | XX | X | 82796 |
| MAFB18PC1-2-5T0912-13-14-16 | 2 | XX | X | 82796 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |