מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
10AF10C18PC1-2-5T011 | 2 | XX | X | 82796 |
13AF10B18PC1-2-5T011 | 2 | XX | X | 82796 |
15AF9B18PC1-2-5T011 | 2 | XX | X | 82796 |
16AFA18PC1-2-5T011 | 2 | XX | X | 82796 |
21SAF10B18PC1-2-5T010 | 2 | XX | X | 82796 |
18AFBCC | 2 | XX | X | 82796 |
22AF10C18PC1-2-5T011 | 2 | XX | X | 82796 |
7AF9B18PC1-2-5T011 | 2 | XX | X | 82796 |
9AF9B18PC1-2-5T011 | 2 | XX | X | 82796 |
MAFB18PC1-2-5T0912-13-14-16 | 2 | XX | X | 82796 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |