מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
10AD3E3087APC80 | 2 | XX | X | 82796 |
10AD3E3087CPC80 | 2 | XX | X | 82796 |
13AD6D3087APC80 | 2 | XX | X | 82796 |
13AD6D3087EPC80 | 2 | XX | X | 82796 |
15AD7D3087APC80 | 2 | XX | X | 82796 |
15AD7D3087EPC80 | 2 | XX | X | 82796 |
7AD6D3087APC80 | 2 | XX | X | 82796 |
7AD6D3087CPC80 | 2 | XX | X | 82796 |
MADG3087APC80 | 2 | XX | X | 82796 |
MADG3087DPC80 | 2 | XX | X | 82796 |
TD2321A | 2 | XX | X | 82796 |
TD2321B | 2 | XX | X | 82796 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |