מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MIL-H-13531 | 1 | AX | E | 81349 |
10921621-1 | 2 | ZZ | 5 | 0SC87 |
245051-2-4-4-0172 | 2 | 9Z | 5 | 98441 |
141-91891 | 2 | AX | 6 | 79470 |
FG1844EEA0172 | 2 | AX | 6 | 00624 |
10921621-1 | 2 | AX | 6 | 21868 |
10921621-1 | 2 | AX | 6 | 98441 |
10921621-1 | 2 | AX | 6 | 98738 |
FG1844EEA0172 | 2 | AX | E | 01276 |
10921621-1 | 9 | AX | 6 | 70434 |
10921621-1 | 9 | AX | 6 | 30327 |
10921621-1 | 9 | AX | 6 | 63906 |
SJ4-2454MP2-17-1-4 | 9 | AX | 6 | 98441 |
10921621-1 | 9 | AX | A | 19207 |
10921621-1 | 9 | AX | E | 01276 |
141-91891 | 1 | ZZ | 6 | 01276 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |