מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
10915239-17 | 2 | AX | 1 | 19207 |
10915239-17 | 2 | AX | 5 | 0SC87 |
10915239-17 | 2 | AX | 5 | 21868 |
10915239-17 | 2 | AX | 5 | 98441 |
10915239-17 | 2 | AX | 5 | 98738 |
10915239-17 | 2 | AX | 5 | 30327 |
10915239-17 | 2 | AX | 5 | 79470 |
10915239-17 | 2 | AX | 5 | 22888 |
FG1997GGG0400 | 2 | AX | E | 01276 |
K2450303-6-6-6-39.75 | 2 | AX | E | 98441 |
10915239-17 | 9 | AX | 5 | 63906 |
10915239-17 | 9 | AX | 6 | 70434 |
10915239-17 | 9 | AX | 6 | 73842 |
4720007738979 | 9 | YP | 9 | SCY13 |
10915239-17 | 9 | AX | E | 01276 |
421M0303-6-6-6-39.75 | 9 | AX | E | 98441 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |