מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FFB571TYPEA | 1 | XX | X | 81348 |
109084 | 2 | XX | X | 02978 |
E2363PC68 | 2 | XX | X | 07524 |
E2452PC112B | 2 | XX | X | 07524 |
P45 | 2 | XX | X | 80212 |
804716 | 2 | ZZ | 5 | 49185 |
1D04 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
P45 | 2 | XX | X | 22888 |
11076-31A7 | 2 | XX | X | 91340 |
D11076-31A7 | 2 | XX | X | 91340 |
NPN3 | 9 | XX | X | 33705 |
2298 | 9 | XX | X | 56721 |
804716 | 9 | ZZ | 5 | 02280 |
BBTX1AB | 9 | XX | X | 00000 |
1D04 | 9 | XX | X | 12603 |
F2363PC68 | 9 | 9Z | 6 | 07524 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |