מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
108635 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
108635 | 2 | KZ | 5 | 1DF03 |
0911438-0 | 2 | 75 | 5 | 6N299 |
108635 | 2 | XX | X | 12204 |
53326 | 2 | XX | X | 34623 |
P208 | 2 | XX | X | 80212 |
6X44 | 2 | XX | X | 58275 |
0911438 | 2 | 75 | 5 | 6N299 |
P208 | 2 | XX | X | 22888 |
911438 | 2 | XX | X | 6N299 |
108635 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
0911438 | 9 | 75 | 5 | 92392 |
911438 | 9 | ZZ | 5 | 92392 |
S15X18 | 9 | XX | X | 65282 |
108635 | 9 | XX | X | 23705 |
72044S | 9 | XX | X | 23040 |
X8-7 | 9 | XX | X | 15586 |
108635 | 9 | XX | X | 24617 |
108635 | 9 | XX | X | 31007 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |