מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
105-2-4 | 2 | TU | 5 | 88818 |
100125P6 | 2 | XX | X | 03538 |
7706771P6 | 2 | XX | X | 03538 |
8175018 | 2 | XX | X | 18876 |
8175213 | 2 | XX | X | 18876 |
7706771P6 | 2 | XX | X | 24446 |
8175018 | 2 | BF | 1 | 19204 |
8175213 | 2 | BF | 1 | 19204 |
350-19175-5 | 2 | TX | 5 | 02660 |
436511-6 | 9 | ZY | 2 | 94580 |
100125P6 | 2 | XX | X | 24446 |
118930F | 9 | TX | 5 | 83058 |
KS14523L6 | 9 | TX | 5 | 64959 |
4242-127-3 | 9 | ZY | 6 | 17117 |
BA98152-6 | 9 | TX | A | 64959 |
350-19175-5 | 9 | TX | 5 | 74868 |
225-5 | 9 | 9Z | 6 | 74868 |
225E | 9 | 9Z | 6 | 74868 |
350-19175-5 | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |