מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
GA7075D12 | 2 | ZZ | 5 | 03647 |
105-04715-19012 | 2 | AX | E | 79470 |
111715D12 | 2 | AX | E | 97928 |
105-14715-19012 | 2 | ZZ | 6 | 32142 |
AA715D12 | 2 | AX | E | 06581 |
31522D12 | 2 | AX | E | 14397 |
C715D12 | 2 | AX | 6 | 59680 |
5109D12 | 9 | AX | E | 17341 |
105-14715-19012 | 9 | AX | 6 | 14798 |
C715D12 | 9 | AX | A | 81755 |
21DHD12 | 9 | AX | E | 14798 |
7075D12 | 9 | AX | E | 03647 |
105-04715-19012 | 2 | ZZ | E | 01276 |
111715D12 | 2 | ZZ | E | 17446 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |