תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 1 and 1.35 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
13220E3518-6 | 2 | CT | 1 | 97403 |
105-0754-010 | 1 | ZZ | 3 | 71313 |
105-750-04 | 1 | ZZ | 3 | 71313 |
1251-1126 | 1 | ZZ | 5 | 1LQK8 |
600145 | 1 | ZZ | 5 | 21793 |
105-0754-001 | 1 | ZZ | 6 | 71313 |
94214-4 | 1 | ZZ | 6 | 24338 |
SMB650934 | 2 | 9Z | 2 | 80063 |
105-0754-010 | 9 | TX | 3 | 74970 |
105-750-04 | 9 | TX | 3 | 74970 |
105-754-10 | 9 | TX | 3 | 74970 |
105-0750-001-04 | 9 | TX | 5 | 74970 |
105-0754-001 | 9 | TX | 6 | 74970 |
105-0750-004 | 9 | TX | 6 | 74970 |
1251-1126 | 9 | TX | 5 | 28480 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |