מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
105-0001 | 1 | ZK | 2 | U1547 |
LCBSB-6-01A-RT | 2 | 9Z | 4 | 06915 |
580-001 | 2 | ZK | 2 | K2504 |
LCBSB 6 01ART | 2 | ZK | 2 | U1547 |
105-0001 | 1 | ZZ | 5 | U0UA1 |
580-001 | 2 | ZK | 2 | K2504 |
LCBSB-6-01A-RT | 9 | 9Z | 4 | 06915 |
LCBSB 6 01ART | 2 | ZZ | 5 | U0UA1 |
105-0001 | 9 | ZK | 2 | U1547 |
LCBSB 6 01ART | 9 | ZK | 2 | U1547 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |