תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 6 and 8.1 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 103KSABEC5 | 2 | 9Z | 2 | 38443 |
| FFB171TYPE111CLASS1GRADE50 | 1 | XX | X | 81348 |
| 3L03ABEC5 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 3L03XR5E | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 2146429 | 2 | XX | X | 10001 |
| 3L03ABEC5 | 2 | XX | X | 43334 |
| 3L03XR5E | 2 | XX | X | 43334 |
| 103 | 2 | XX | X | 70854 |
| ES271-17U5G | 2 | XX | X | 20418 |
| 9602600301 | 2 | ZF | 2 | F0228 |
| 3L03ABEC5 | 9 | XX | X | 24617 |
| 3L03XR5E | 9 | XX | X | 24617 |
| ES271-17U5G | 1 | ZZ | 5 | 98255 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |