מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS35649-42 | 2 | 48 | 4 | 96906 |
FFN836 | 1 | 48 | 3 | 81348 |
134524 | 1 | 48 | 5 | 12204 |
99025-23 | 1 | 48 | 5 | 15434 |
134524 | 1 | 48 | 5 | 19207 |
852408 | 1 | 48 | 5 | 19207 |
BBKX1-134524 | 1 | 48 | 5 | 19207 |
BBKX1D1 | 1 | 48 | 5 | 19207 |
BBKX1DA1 | 1 | 48 | 5 | 19207 |
ME31-102PT134524 | 1 | 48 | 5 | 19207 |
134524 | 1 | 48 | 5 | 24617 |
SE162 | 1 | 48 | 5 | 78388 |
102-3S4 | 1 | 48 | 5 | 80063 |
MS35649-42 | 1 | ZZ | 5 | 0BXF1 |
HN0025 | 9 | 48 | 5 | 01878 |
10067 | 9 | 48 | 5 | 03821 |
MS35649-42 | 9 | 48 | 5 | 07860 |
MECD368719-35 | 9 | 48 | 5 | 74082 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |