| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 7409276 | 2 | AX | 1 | 19207 |
| 9402866 | 1 | ZK | 2 | K4285 |
| 2103-8-10 | 2 | AX | 5 | 87378 |
| 1755735 | 2 | XX | X | 80064 |
| 1018753S | 2 | XX | X | 80212 |
| S3211 | 2 | XX | X | 80212 |
| 5822-10S | 2 | XX | X | 79470 |
| 2024-8-10S | 2 | ZK | 2 | K1489 |
| 2024-8-10S | 2 | AX | E | 01276 |
| 1018753S | 2 | XX | X | 22888 |
| K06507 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 5822-10S | 1 | ZZ | 5 | 01276 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |