מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
117-01525-4003 | 2 | XX | X | 96906 |
88502X1BC | 1 | 9Z | 4 | 43334 |
1877771 | 1 | ZZ | 5 | 1LW55 |
202KLL2FS381 | 1 | ZZ | 5 | 21335 |
202KLL2FS50167S | 1 | ZZ | 5 | 21335 |
88502X1ANG5 | 1 | XX | X | 43334 |
88502X1R5 | 1 | XX | X | 43334 |
C88502X1R5 | 1 | XX | X | 43334 |
30026 | 1 | XX | X | 59875 |
202KLL2FS122 | 1 | XX | X | 21335 |
FS88502HT | 1 | XX | X | 21760 |
1877771 | 1 | XX | X | 24617 |
C88502X1R5 | 1 | XX | X | 24617 |
88502X1MILL3545 | 2 | 9Z | 4 | 43334 |
10147-11 | 9 | 9Z | 6 | 31435 |
25700 | 9 | 9Z | 6 | 35510 |
1877771 | 9 | XX | X | 16764 |
202KLL2ANG5 | 9 | ZZ | 5 | 21335 |
202KLL2FS10167S | 9 | ZZ | 5 | 21335 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |