תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 4 and 5.4 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 10105908 | 1 | TX | 5 | 18876 |
| 145-1 | 1 | TX | 5 | 60674 |
| 10105908 | 1 | TX | 5 | 49956 |
| 145-1 | 1 | TX | 5 | 54420 |
| KC71-05 | 1 | ZZ | 6 | 91836 |
| UG185U | 2 | TX | 5 | 60674 |
| 5800283-20-04 | 2 | ZG | 1 | D0094 |
| RT51-053.00 | 2 | ZG | 3 | D2528 |
| BN948000 | 2 | ZG | 3 | D8796 |
| UG-185/U | 2 | ZG | 3 | DG438 |
| UG185/U | 9 | TX | 3 | 91836 |
| UG-185/U | 2 | TX | E | 00795 |
| UG-185/U | 2 | TX | 5 | 80058 |
| 5935PL0924144 | 9 | WP | 9 | 9009H |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |