מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FFS85 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
121887 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
GM121887 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
121887 | 2 | XX | X | 18876 |
S188C | 2 | XX | X | 15434 |
23MS35291-6 | 2 | XX | X | 80045 |
101-2S4-3 | 2 | XX | X | 80063 |
SHC250SC6 | 2 | XX | X | 80249 |
1-4 20X3-4 | 2 | XX | X | 35211 |
900037-1 | 2 | XX | X | 83179 |
21740 | 2 | XX | X | 35510 |
400684 | 2 | 9Z | 4 | 12027 |
900037-1 | 2 | XX | X | 32537 |
D9485-26-26 | 2 | XX | X | 91340 |
1000-812 | 9 | XX | X | 63734 |
121887 | 9 | XX | X | 24617 |
GM121887 | 9 | XX | X | 24617 |
21740 | 1 | ZZ | 5 | 24975 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |