| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| PP2 | 2 | XX | X | 81349 |
| WC3-16 4 | 1 | 9Z | 5 | 94033 |
| WC3-16-4 | 1 | 9Z | 5 | 94033 |
| 511C7-44 | 1 | 9Z | 5 | 94033 |
| 100B232-2 | 1 | TU | 5 | 99872 |
| 772 | 1 | KZ | 5 | 91967 |
| G4343-5 | 1 | XX | X | 06481 |
| F50-512-2 | 1 | XX | X | 18873 |
| 107219-4 | 1 | XX | X | 37695 |
| 190164-2 | 1 | XX | X | 37695 |
| KL1498 | 1 | XX | X | 92755 |
| 1JA7562H10 | 1 | XX | X | 97942 |
| 772 | 9 | KZ | 5 | 83330 |
| 12Z7003-6333 | 9 | XX | X | 10001 |
| 1JA7562H10 | 9 | XX | X | 79500 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |