מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
100763 | 1 | ZZ | 6 | 7X677 |
2166001 | 1 | ZZ | 6 | 7X677 |
0900556-2 | 2 | 75 | 5 | 6N299 |
15X423 | 2 | KZ | 6 | 95201 |
43S15242 | 2 | KZ | 6 | 99993 |
202862 | 2 | KZ | 6 | 02978 |
100763 | 2 | KZ | 6 | 12204 |
6745 | 2 | KZ | 6 | 34623 |
W6132 | 2 | KZ | 6 | 62265 |
202862 | 2 | ZG | 6 | R1120 |
100763 | 9 | KZ | 6 | 56442 |
N60251AN | 9 | KZ | 6 | 56442 |
0900556 | 9 | 75 | 5 | 92392 |
55X19 | 9 | KZ | 6 | 58275 |
900556 | 9 | KZ | 6 | 92392 |
A1896X | 9 | KZ | 6 | 65282 |
36800S | 9 | KZ | 6 | 23040 |
100763 | 9 | KZ | 6 | 24617 |
2166001 | 9 | KZ | 6 | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |