מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1001-525-87 | 2 | CT | 4 | 3X894 |
11-10288-0700 | 9 | KZ | A | 70691 |
1001-525-87 | 9 | CT | 4 | 16603 |
1001-525-87 | 2 | CT | 4 | 3X894 |
11-10288-0700 | 9 | KZ | A | 70691 |
1001-525-87 | 9 | CT | 4 | 16603 |
1001-525-87 | 2 | CT | 4 | 3X894 |
11-10288-0700 | 9 | KZ | A | 70691 |
1001-525-87 | 9 | CT | 4 | 16603 |
1001-525-87 | 2 | CT | 4 | 3X894 |
11-10288-0700 | 9 | KZ | A | 70691 |
1001-525-87 | 9 | CT | 4 | 16603 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |