| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RE28F120PC6 | 2 | XX | X | 81350 |
| 1000B51 | 1 | ZZ | 5 | 3B150 |
| 32-6 | 1 | XX | X | 71400 |
| 1000B51 | 1 | XX | X | 94404 |
| 28085 | 1 | XX | X | 80064 |
| 3106 | 9 | XX | X | 72076 |
| 386-006 | 9 | XX | X | 75138 |
| 169007PC10 | 9 | XX | X | 10001 |
| 169060PC4 | 9 | XX | X | 10001 |
| 169072PC10 | 9 | XX | X | 10001 |
| 169273PC4 | 9 | XX | X | 10001 |
| 169280PC6 | 9 | XX | X | 10001 |
| 185817PC6 | 9 | XX | X | 10001 |
| 1000B51 | 9 | XX | X | 49956 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |