O ring
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 5133-25MF | 1 | ZZ | 5 | 07382 |
| B32E1004-25 | 2 | KZ | 5 | 99872 |
| 340-0091-000 | 2 | ZA | 5 | 13499 |
| 235250A025 | 2 | ZZ | 5 | 31550 |
| 1000-25-ST | 2 | 9Z | 5 | 97424 |
| 340-0091-00 | 2 | XX | X | 13499 |
| PL5465325REVEPC54 | 2 | XX | X | 24446 |
| F78B25ST18 | 2 | XX | X | 72314 |
| 362-1015P8 | 2 | XX | X | 99687 |
| 111891 | 2 | XX | X | 20418 |
| 340-0091-000 | 2 | 9Z | 4 | 95105 |
| 340-0091-00 | 2 | 9Z | 6 | 95105 |
| 1000-25 | 9 | 9Z | 5 | 97464 |
| 235250A025 | 9 | XX | 5 | 28528 |
| 5133-25MF | 9 | XX | X | 79136 |
| 111891 | 1 | ZZ | 5 | 98255 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |