Tube
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MILE1TYPE12AT7 | 2 | XX | X | 81349 |
12AJ7 | 1 | XX | X | 04655 |
12AT7 | 1 | XX | X | 04655 |
254-0809-00 | 1 | XX | X | 13499 |
817870-1D | 1 | XX | X | 56232 |
TU1015 | 1 | XX | X | 92755 |
N16T58240-0010 | 1 | XX | X | 99993 |
3370-316000-1365 | 1 | XX | X | 80049 |
2J12AT7 | 1 | XX | X | 80063 |
VBE409-75 | 2 | ZG | 3 | H0203 |
12AT7 | 2 | ZG | 6 | D1657 |
12AT7 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
12AT7 | 2 | ZG | 6 | D8385 |
CV455 | 2 | ZG | 6 | H0002 |
CV455 | 2 | ZG | 6 | H0203 |
12AT7 | 2 | ZG | 6 | D2540 |
10-019 | 9 | XX | X | 95072 |
12AT7 | 9 | ZG | 6 | D1362 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |