| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1-8BR0NZEBALL | 1 | XX | 5 | 05527 |
| 1-8BR0NZEBALLGRADE2 | 1 | XX | 5 | 05527 |
| 177033-7 | 2 | XX | X | 10001 |
| 1-8BR0NZEBALL | 2 | XX | X | 29337 |
| 1-8BR0NZEBALLGRADE2 | 2 | XX | X | 29337 |
| 1-8BR0NZEBALL | 2 | XX | X | 52676 |
| 1-8BR0NZEBALLGRADE2 | 2 | XX | X | 52676 |
| 302-1047P1 | 2 | XX | X | 94144 |
| 302-1047P1 | 2 | 9Z | 2 | 3B150 |
| 21433-7 | 9 | XX | X | 03848 |
| GC6145E1-2-17 | 9 | KZ | 5 | 75144 |
| 1-8BR0NZEBALL | 9 | XX | X | 43766 |
| 1-8BR0NZEBALLGRADE2 | 9 | XX | X | 43766 |
| 1-8BR0NZEBALL | 9 | XX | X | 26635 |
| 1-8BR0NZEBALLGRADE2 | 9 | XX | X | 26635 |
| 302-1047P1 | 9 | XX | X | 49956 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |