מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1-8BR0NZEBALL | 1 | XX | 5 | 05527 |
1-8BR0NZEBALLGRADE2 | 1 | XX | 5 | 05527 |
177033-7 | 2 | XX | X | 10001 |
1-8BR0NZEBALL | 2 | XX | X | 29337 |
1-8BR0NZEBALLGRADE2 | 2 | XX | X | 29337 |
1-8BR0NZEBALL | 2 | XX | X | 52676 |
1-8BR0NZEBALLGRADE2 | 2 | XX | X | 52676 |
302-1047P1 | 2 | XX | X | 94144 |
302-1047P1 | 2 | 9Z | 2 | 3B150 |
21433-7 | 9 | XX | X | 03848 |
GC6145E1-2-17 | 9 | KZ | 5 | 75144 |
1-8BR0NZEBALL | 9 | XX | X | 43766 |
1-8BR0NZEBALLGRADE2 | 9 | XX | X | 43766 |
1-8BR0NZEBALL | 9 | XX | X | 26635 |
1-8BR0NZEBALLGRADE2 | 9 | XX | X | 26635 |
302-1047P1 | 9 | XX | X | 49956 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |