| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 8157 | 1 | ZZ | 5 | 5RQL2 |
| 14133 | 2 | ZZ | 4 | 45RP7 |
| 671151 | 2 | XX | X | 12204 |
| XCR350216 | 2 | XX | X | 21363 |
| 1821 | 2 | XX | X | 73680 |
| 14133 | 9 | ZZ | 4 | 23926 |
| 671151 | 2 | XX | X | 93334 |
| 2040H24 | 9 | XX | X | 31577 |
| RT6695 | 9 | XX | X | 31577 |
| 424740 | 9 | XX | X | 00447 |
| 1-3855 | 9 | XX | X | 29690 |
| P93E | 9 | XX | X | 29690 |
| 44537 | 9 | XX | X | 76894 |
| 3PS396 | 9 | XX | X | 88687 |
| 3PS396 | 9 | XX | 6 | 11976 |
| 8157 | 9 | XX | X | 16004 |
| R14133 | 9 | XX | X | 23926 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |