מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1N941 | 1 | TX | 5 | 04713 |
RELEASE3017 | 1 | TX | 5 | 80131 |
1N941 | 2 | TX | 5 | 80131 |
W41292F6100B1 | 2 | ZG | 1 | C0426 |
1-28305-8 | 2 | 9Z | 5 | 00779 |
1N941 | 2 | TX | 5 | 16068 |
1N941 | 2 | TX | 5 | 12954 |
1N941 | 9 | TX | 5 | 01281 |
1N941 | 9 | TX | 5 | 11058 |
1N941 | 9 | TX | 5 | 12102 |
1N941 | 9 | TX | 5 | 24444 |
1N941 | 9 | TX | 5 | 99942 |
1N941 | 9 | TX | 5 | 12711 |
1N941 | 9 | TX | 5 | 16952 |
1N941 | 9 | TX | 5 | 21873 |
1N941 | 9 | TX | 5 | 03877 |
1N941 | 9 | TX | 5 | 16352 |
1N941 | 9 | TX | 5 | 27622 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |