מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1-03028D4 | 2 | AX | 1 | 00624 |
C557D4 | 2 | AX | 1 | 81755 |
30203 | 2 | AX | 3 | 14397 |
GA7080D4 | 2 | AX | 3 | 03647 |
AA557D4 | 2 | AX | 3 | 06581 |
105-01557-19004 | 2 | AX | 2 | 79470 |
111557D4 | 2 | AX | 3 | 97928 |
105-01557-19004 | 9 | AX | E | 14798 |
11D4D4 | 9 | AX | E | 14798 |
5069D4 | 9 | AX | 3 | 17341 |
105-01557-19004 | 1 | ZZ | 2 | 01276 |
111557D4 | 1 | ZZ | 3 | 17446 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |