מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
103425 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
103425 | 2 | XX | X | 12204 |
50-5A86 | 2 | XX | X | 60528 |
E2261 | 2 | XX | X | 66155 |
S2219 | 2 | XX | X | 62265 |
0911689 | 2 | KZ | 5 | 89926 |
42-6680-300-270 | 2 | XX | X | 81336 |
42-6880-300-270 | 2 | XX | X | 81336 |
103425 | 2 | BF | 1 | 21450 |
S15X62 | 9 | XX | X | 65282 |
103425 | 9 | XX | X | 23705 |
72161S | 9 | XX | X | 23040 |
0911689-8 | 9 | KZ | 5 | 89926 |
103425 | 9 | XX | X | 24617 |
910534 | 9 | XX | X | 89926 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |