| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FFS92 | 1 | XX | X | 81348 |
| 100766 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 6X558CA | 2 | ZZ | 5 | 0W357 |
| 5651 | 2 | XX | X | 34623 |
| E7513-75S | 2 | XX | X | 38151 |
| W6134 | 2 | XX | X | 62265 |
| 15X454 | 2 | XX | X | 95201 |
| 389909 | 2 | XX | X | 65282 |
| 0900560 | 9 | 75 | 5 | 92392 |
| 0900560-4 | 9 | 75 | 5 | 92392 |
| 900560 | 9 | XX | X | 92392 |
| 100766 | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |