מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FFS92 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
100751 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
100751 | 2 | XX | X | 12204 |
6287 | 2 | XX | X | 34623 |
W6130 | 2 | XX | X | 62265 |
43-7450-080-040 | 2 | XX | X | 81336 |
15X457 | 2 | XX | X | 95201 |
0116801 | 2 | XX | X | 19006 |
S33X12 | 2 | XX | X | 65282 |
900553 | 2 | XX | X | 82392 |
0900553 | 2 | 75 | 5 | 6N299 |
GM100751 | 2 | XX | X | 81240 |
N60251N | 9 | KZ | 5 | 56442 |
100751 | 9 | KZ | 6 | 56442 |
0900553-9 | 9 | 75 | 5 | 92392 |
900553 | 9 | XX | X | 92392 |
100751 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |