| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 086963 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| F1321 | 2 | SE | 5 | 63477 |
| 69406 | 2 | SE | 4 | 13841 |
| 52603H | 2 | KZ | 5 | 89346 |
| WEFC1321 | 2 | ZZ | 5 | 77237 |
| 6CFC1321 | 2 | XX | X | 23382 |
| FC1321 | 2 | XX | X | 63477 |
| 10A8799 | 2 | XX | X | 95201 |
| XF22790 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| H8097 | 9 | XX | X | 35311 |
| T6832 | 9 | XX | X | 73782 |
| 636712 | 9 | XX | X | 58275 |
| WEFC1321 | 9 | KZ | 5 | 40152 |
| 086963 | 9 | XX | X | 24617 |
| 52603H | 9 | KZ | 5 | 31007 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |