| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 086318 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| C509ADX | 2 | ZZ | 5 | 1VN02 |
| 5214647 | 2 | KZ | 5 | 19207 |
| 6143845 | 2 | KZ | 5 | 19207 |
| 46524H | 2 | KZ | 5 | 89346 |
| 10NA0935 | 2 | XX | X | 62265 |
| 25A0538 | 2 | XX | X | 62265 |
| 303SJ12 | 2 | XX | X | 76040 |
| 303SJ12 | 2 | XX | X | 89619 |
| 8A8039 | 2 | XX | X | 95201 |
| 18838R | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| C509 | 9 | XX | X | 01976 |
| 360437 | 9 | XX | X | 65282 |
| 086318 | 9 | XX | X | 24617 |
| C509 | 9 | XX | X | 91796 |
| 46524H | 9 | KZ | 5 | 31007 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |