| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 0811-1376 | 2 | ZZ | 5 | 1LQK8 |
| 243-105R0A | 2 | TX | 3 | 20940 |
| 0811-1376 | 9 | TX | 1 | 28480 |
| PC312-1/6-C-105R-A | 9 | TX | 1 | 54294 |
| R389-1050HMSPORM0.05PCT | 2 | TX | 6 | 52494 |
| 208-1050HMSPORM0.05PCT | 2 | TX | 6 | 20940 |
| 1250R-1050HMSPORM0.05PCT | 2 | TX | 6 | 58880 |
| KP121-105OHMSPORM0.05PCT | 9 | TX | 6 | 19587 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |