מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FFS92TYPE1STYLE8S | 1 | XX | X | 81348 |
80A632-6B | 2 | ZZ | 5 | 0ZBJ4 |
080512 | 2 | XX | X | 04864 |
330633PC3 | 2 | XX | X | 10001 |
100-7B6-6 | 2 | XX | X | 80063 |
S6502-830151PC84 | 2 | XX | X | 80064 |
S6502-830155ITEM51 | 2 | XX | X | 80064 |
990316-159 | 9 | TU | 5 | 21921 |
990316-159 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
AR3440PC84 | 9 | XX | X | 77748 |
SL3437ITEM51 | 9 | XX | X | 77748 |
10308 | 9 | TU | 5 | 82423 |
80A632-6B | 9 | ZZ | 5 | 52983 |
1-111569 | 9 | XX | X | 55026 |
3410 | 9 | XX | X | 55026 |
080512 | 1 | ZZ | 5 | 1RGT9 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |