מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
7A070001 | 2 | XX | X | 23382 |
8330368 | 2 | XX | X | 19207 |
070001 | 2 | XX | X | 33323 |
10GE0215 | 2 | XX | X | 62265 |
10BKR11 | 2 | XX | X | 76040 |
10A3310 | 2 | XX | X | 95201 |
50286 | 9 | XX | X | 65282 |
408K1 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
BB4101 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
070001 | 9 | XX | X | 72260 |
070001 | 9 | XX | X | 63734 |
10GE0215 | 9 | XX | X | 65282 |
070001 | 9 | XX | X | 45320 |
070001 | 9 | XX | X | 51596 |
070001 | 9 | XX | X | 81455 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |