| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 07-382-4E-001-014 | 2 | KZ | 5 | 09455 |
| NH7505A4-014 | 2 | KZ | 5 | 15860 |
| AFGDA4-014 | 2 | KZ | 5 | 50294 |
| SWBAF-4-050-014 | 2 | KZ | 5 | 81376 |
| FBJW8TF-014 | 2 | ZZ | 5 | 3NPS1 |
| KDJ04A014-59 | 2 | ZZ | 5 | 97613 |
| C7505A4-014 | 2 | KZ | 5 | 81755 |
| C4545DD4-014 | 9 | TG | 1 | 81755 |
| FBJW8TF-014 | 9 | KZ | 5 | 21335 |
| KDJ04A-59-014 | 9 | KZ | 5 | 97613 |
| 90982-04-014 | 9 | TG | 5 | 09455 |
| ATF4545DD4-014 | 9 | TG | 5 | 15860 |
| GDFRDD4-014 | 9 | TG | 5 | 73134 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |