| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 04601 | 2 | ZZ | 5 | 1NEX4 |
| 2120 1/2 | 2 | ZZ | 5 | 1NEX4 |
| 40032 | 2 | ZZ | 4 | 16568 |
| 04601 | 9 | ZZ | 4 | 13130 |
| 2120 1/2 | 9 | ZZ | 4 | 13130 |
| 157 1/2 | 9 | ZZ | 4 | 65400 |
| 48532 | 9 | ZZ | 4 | 65400 |
| 16232 | 9 | ZZ | 4 | 42970 |
| 240 1/2 | 9 | ZZ | 4 | 42970 |
| 48532 | 2 | ZZ | 4 | 60NQ9 |
| C04601 | 2 | ZZ | 4 | 60NQ9 |
| 157 1/2 | 2 | ZZ | 4 | 60NQ9 |
| 2120 1/2 | 2 | ZZ | 4 | 60NQ9 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |