| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| A540A407-101 | 1 | TU | A | 88818 |
| A540A407-102 | 1 | TU | A | 88818 |
| A540A407-103 | 1 | TU | A | 88818 |
| 027-0453-139 | 2 | CX | 6 | 05041 |
| C235A114-9 | 2 | CX | A | 09966 |
| 050-2501-503 | 2 | ZZ | 5 | 77820 |
| A540A102-103 | 2 | CX | A | 88818 |
| 13942774-6 | 2 | ZF | 5 | FAQ15 |
| 13942774-6 | 9 | ZF | 5 | F6151 |
| 050-2501-503 | 9 | CX | 6 | 31413 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |