| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| H0151 | 2 | XX | X | 44655 |
| H0151-352 | 2 | XX | X | 44655 |
| 223578-2 | 2 | XX | X | 80045 |
| 7605193PT12 | 2 | XX | X | 79500 |
| 7606339PT164 | 2 | XX | X | 79500 |
| 7607239PT34 | 2 | XX | X | 79500 |
| 0151 | 2 | XX | X | 81381 |
| 612113-2 | 2 | XX | X | 98897 |
| A26317 | 9 | XX | X | 95453 |
| 303-0063 | 2 | ZZ | 5 | 44940 |
| 7605193PT12 | 9 | XX | X | 65054 |
| 7606339PT164 | 9 | XX | X | 65054 |
| 7607239PT34 | 9 | XX | X | 65054 |
| 303-63 | 9 | ZZ | 5 | 44940 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |